Akibat Mabok

Aku memana kuat sex,pantang tengok perempuan cantik batang aku tegang walaupun isteri orang.Salah satu pengalaman aku taji isteri orang.Mula kisahnya parti tempat kerja,masing masing layan Air setan(Bir).Perempuan pun tak sedar diri tonggang jugak sampai lupa diri.Aku ni kaki Sex ,minum tak main.Timbullah Kisah seorang Bini tu dah pening habis yang lakinya boleh layan lagi nak balik kawan kawan perli.Ada pulak kawan lain beri jalan suruh hantar Bininya pulang,yang sibahlul ni setuju (lakinya).Roslina ni boleh tahan Teteknya 34,bontotnya terjungkit pula fuh....melilih beb.Selepas Suaminya letak dalam kereta suruh Aku hantar balik,memang cantiklah.Kereta Aku bawa slow,mata Aku kejap-kejap memandang Buah dadanya.Kainnya pula ter selak menampakkan pehanya yang putih gebu.Roslina merapu dalam keadaan mabuk entah apa yang dibebelkannya.Tak reti minum nak minum lepas tu tak boleh layan.Otak Aku merapu cari jalan konek dah tegak Lebih baik kasi puas nafsu aku dulu.Tangan aku mula meraba teteknya Ros diam aje dah pengsan ke perempuan ni pedulikanlah...Aku paking kawasan perumahan hari dah nak Pagi ,Line cantik sunyi.Aku matikan enjin on Air-con,rebahkan kerusinya .Aku mula tengok seluruh bodynya.Bau minyak wanginya buat aku lupa segalanya,Aku terus pam teteknya,selak kain gaunnya fuh punyalah putih kau.Aku ambil tangannya letak pada konek Aku,herannya dia gengam pula konek aku.Aku sedut bibirnya ia mula melawan....haa cepat lah bang Alin tak tahan ni.Alin?mungkin dia ingat aku suaminya lagi o.k.Aku terus jilat tetek turun kepantatnya ,terangkat angkat bontotnya bila lidah aku kuis bijinya.Sedapnya Bang ...Alin nak pancut ni sedut lagi bang ...sedut kuat kuat sayang...aaaa sikit lagi bang sikit lagi..haaa..haaa nak sampai bang...uuusedapnya....kakinya menendang lantai kereta Aku tahu dia dah nak sampai kemuncak lalu aku selak bibir pantatnya aku gentil bijinya tak sampai seminit terpancut airnya kat cermin kereta, sedapnya bang uuh ...uuh....uuh.Sebelum Dia sedar siapa aku lebih baik aku tenggek dia cepat cepat .
Dia angkat kakinya kepala konek aku dah cecah di pintu pantatnya .Air maninya melimpah dia masih pejamkan mata letih agaknya .Aku pun tekan bang Kenapa lain mlm ni ,apa pulak tanya aku ,panjangnya bila konek aku menyenakkan perutnya.Ahhh...Aku terus ayon punyalah sedap pantat kau Alin ....cepat sayang Alin pening ni uhhh....uhh..Aku semakin laju ,Teteknya sampai merah padam Aku picitkan kau kena semburan aku hari....Aaaaa sedapnya bang ,Aku Merasakan pantat mengemut semakin kuat ,setiap kali aku turun naik Alin melenggukkan bontotnya ,kakinya turun naik macam orang kayuh basikal maka dinding pantatnya mengesil konek aku.Pancut sayang....bisiknya ditelinga aku.Aku semakin laju menghayun pantatnya bila dia tahu aku nak terpancut katanya pancut luar bang....Alin tak makan ubat(perancang keluarga).semakin Semanggat aku hayun utk pancut dalam pantatnya nanti boleh tengok jadi tak anak aku...uuu alin sedap sayang ...uuuuuhhhhh abang balasnya abang.... aku menarik pinggangnya...ahhh..bang....alin uhhh alin ....dia puas menolak pinggang aku utk pancut luar namun semakin itu aku tarik pinggangnya panasnya pantat kau alin ....aaaaku menekan sekuat hati konek aku bila mana Air mani aku memancut dalam perut ...aaauhhhh alin.....Sedap Sayang .Abang ....kenapa pancut dalam...... Aku buka lampu kereta Roslina terperanjat tengok aku .Dia Tergamam tanya Aku ,eeerr ...Awak ni siapa .....Tu laaa minum lagi ......
Share: