Nama Ku Haryati

namaku haryati.berumur 31 tahun dan mempunyai 3 orang anak dan suami
yang penyayang.aku surirumah sepenuh masa manakala suamiku pula seorang
jurujual barangan eletrik.aku tinggal di sebuah pinggiran bandar yang
dikelilingi oleh beberapa rumah jiran iaitu seakan-akan taman perumahan
mini.apa yang nak aku ceritakan adalah kisah benar dimana aku telah
curang dengan suami ku dan melakukan penzinaan dengan lelaki lain.
aku tinggal di sebuah rumah semi-d dua tingkat di pinggir sebuah
bandar.aku dikelilingi oleh jiran-jiran yang baik hati.suami ku selalu
pulang kerja malam lebih kurang jam 7 atau 8 malam.lepas tu dia akan keluar
lagi untuk berjumpa dengan kawan-kawannya..selepas itu dia akan pulang
kadangkala sehingga pukul 2 hingga 3 pagi.pada masa tu dah tentu aku
dan anak-anak dah tidur.mula-mula aku tak kesah sangat asal kan dia tidak
curang pada ku tapi lama kelamaan aku rasa diriku terabai.nafkah zahir
tidak pernah dia lupakan tapi batin ku kadang-akadang amat terseksa..2
minggu belum tentu kami dapat melakukan hubungan sex.bayangkanlah
kalau dia pulang awal pagi..awal pagi dia dah keluar untuk pergi
kerja.dimana kah masa untuk kami bermesra.kalau ada pun hanya lah hari minggu
tapi kadang-kadang hari minggu pun dia keluar bersama kawan nya.perkara
ini sudah berlanjutan selama 2 tahun dan selama itu lah batin ku
kadang-kadang memberontak.tapi aku hanya mampu berdiam diri kerana takut
ditengking oleh suami ku.pernah aku menyuarakan kata hati pada suami tapi aku
telah dimarahi olehnya.aku mengambil keputusan untuk tunggu dan lihat
apa yang bakal terjadi.

dipendekkan cerita,aku mempunyai seorang kakak angkat berumur 34 tahun
bernama mastura.mempunyai 4 orang anak dan mempunyai sebuah salon
kecantikan.suaminya haris seorang kontraktor kecil-kecilan.kak
mas,panggilan aku pada mastura dan suaminya amat baik dengan ku dan suami
ku.kengkadang kalau ada waktu lapang mereka selalu datang menziarahi kami
dirumah.cuma kebelakangan ini kak mas jarang datang oleh kerana kesibukan
menjaga cawangan baru yang baru dibuka 2 bulan lepas.kak mas selalu
menggunakan laluan depan rumah kami untuk kepasar.selalu nya mereka akan
membunyikan hon kereta bila lalau depan rumah aku.kadang-kadang hanya
suaminya seorang saja pergi kepasar tapi bukanlah setiap hari.kadang-kadang
ada-ada saja buah tangan yang dibelikan oeh kak mas dan suaminya kalau
pulang dari pasar.dia hanya membunyikan hon dan aku akan keluar untuk
mengambilnya..kalau bukan kak mas dah tentu suaminya akan melakukan
perkara yang sama.tapi sejak kebelakangan ini hanya abg haris saja yg
selalu kepasar kerana kak mas memang sibuk.

pada satu pagi seperti biasa aku terdengar bunyi kereta kak mas.aku
pun terus keluar dengan hanya memakai baju T dan berseluar
pendek.maklumlah masa tu memang aku belum mandi pagi lagi.kengkadang aku hanya
berbaju kelawar dan jarang sangat aku memakai coli kerana semasa tidor aku
mmg tak pakai coli.”amboi,putih nya peha kau ti..hehehehe”sapa abg haris
semasa menghulurkan nasi lemak pada ku.”hishhh abg haris ni..tak
habis-habis perli ti”kata ku pada haris.abang haris memang suka mengusik ku
dan aku sudah biasa dengan gurauan dia.kengkadang depan kak mas pun dia
akan bergurau dengan ku kerana kak mas dah anggap aku macam adik
nya.untuk pengetahuan semua,abang haris sangat hensem orangnya.padanlah
dengan kak mas yang cantik menawan.walaupun dah beranak empat tapi bodi
masih solid.”ti pakai macam ni abg jadi geram lah”kata ahris
lagi..”ishhhh..kesitu pulak abg haris nih..kalau geram pergila cari kak
mas..hahahaha”aku hanya ketawa bila abang hari berkata begitu.tapi untuk pengetahuan
semua,dalam diam-diam aku menyukai abang haris kerana kehenseman
nya.cuma aku tak berani lebih-lebih takut dia akan kata aku ni pompuan
gatal.”alaaaa..kak mas jauh la..abang nak yang ada dekat abang ni”kata abg
haris..aku yang agak terkejut dengan kata-kata haris terus bertanya”nak
yang dekat?nak apa tu bang?”.”tak ada apa-apalah ti..saja jer gurau
ngan ti.”jawab abang haris.mungkin menyedari kesilapan soalan nyer
tadi.”kalau nak betul-betul apa salahnya”aku mula menggatal..entah tiba-tiba
nafsuku seolah-olah timbul bila berhadapan dengan abang haris.aku dah
tak peduli status aku sebagai isteri orang.”aik..melawan
nampak?oklah..abang dah nak pergi ke tempat keje nih..jangan lupa makan nanti..abang
dah letak ubat pengasih kat dalam nasik lemak tuh..hahaha”kata abang
haris lagi sambil tangan kanan nya menepuk punggung ku.”hishhhh..abang
haris nih..tak senonoh betul..nanti orang nampak camna?malu la bang..nampak
dek kak mas lagi haru.”ujar ku malu-malu.tapi sebenarnya aku seronok
diperlakukan begitu oleh abang haris.kami seolah begitu mesra pada pagi
itu.aku begitu kecewa bila abang haris terus pergi selepas itu sambil
tersenyum dam melambai pada ku.aku membalas lambaian dan terus masuk
kerumah.entah kenapa hati ku begitu berdebar-debar selepas pertemuan
itu..bila aku masuk kerumah aku dapati cipap aku basah sedikit.baru aku tahu
yang aku terangsang dengan percakapan dan perlakuan abang haris
tadi..”ishhh..biar betul abg haris ni..betul ker apa yang dia mau tadi?”getus
hatiku..berbagai persoalan timbul dalam kepala ku.aku betul-betul
sukakan abang haris dan perkara pertama yang aku akan buat ialah aku ingin
melakukan sex dengan nya!!!!
iblis dan syaitan sudah bersarang dikepalaku..tentu semua faham kan
yang aku amat jarang sekali melakukan sex dengan suami aku..dah tentu
dengan mudah aku akan terangsang dengan sentuhan lelaki..”apa nak
jadi,jadilah..aku akan pastikan aku dapat menikmati permainan abang
haris…”getus hati ku lagi.

pada keesokkan pagi,tepat seperti yang dijangka kan, maka kedengaran
hon kereta abang haris..aku sudah bersedia untuk keluar menyambutnya.aku
hanya memakai t-shirt nipis berwarna putih yang berleher besar tanpa
memakai coli dan labuh separas peha.aku ingin menggoda abang haris
dengan penampilan ku itu.aku membuka pintu rumah dan terus tersenyum pada
abang haris..aku menunduk-nunduk untuk mengambil selipar.memang aku
sengajakan kerana aku ingin abang haris menikmati pemandangan celah buah
dada ku.sesudah memakai selipar aku mengangkat kepala dan sempat aku
perhatikan mata abg haris sedang memandang kearah buah dada
aku..”amboiii,sempat lagi tengok orang punya erk?”ujar ku manja.”ala..dah mende kat
depan mata..free pulak tu.tengok jer lerr..hihi..”balas abang
haris.”wah!!umpan ku hampir mengena”aku berkata dalam hati.”hishhh abang neh..tak
puas2 ker tengok kak mas punyer?”tanya ku ala mengada-ngada gitu.tak
semena2 tangan ku mencubit lengan abang haris.”adehh!!jangan la main
cubit2 tie..sakit la..kalu nak cubit tu cubit la kat tempat lain..”kata
abang haris..”yela2..soriii k?”sambil tangan ku menggosok-gosok tempat kena
cubit..tiba2 aku merasa sedikit terangsang bila tersentuh kulit abang
haris..maklumla,dah lama aku tak bersentuhan dengan laki2 selain dari
laki aku sendiri dengan rela hati..”gosok kat bawah sket boleh
tie?”tanya abang haris..”kesitu pulak abang nih”jawab ku malu.muka ke dah merah
padam tapi umpan dah hampir mengena.”ahhh!!aku tak boleh biar lama2
ni..kang terlepas lagi susah aku”getus hati kecil ku.abang haris hanya
tersenyum lalu berkata”ala..gurau jer tie..takkan nak suruh betul2
pulak..”..”alamak…kang betul2 bergurau rugi aku”hati ku berkata lagi..”kalu
betul2 pun apa salahnyer”..jawab ku perlahan..”nak ker?”tanya ku pada
abang haris?”aku dah betul2 horny pada masa tu.aku dah tak peduli dah
apa nak jadi jadi lah..kerana aku tau kebanyakan jiran-jiran aku tak ada
dirumah kerana bekerja.
“uikkk!!boleh ker?tanya abang haris bersungguh-sungguh..”jom la masuk
ke dalam.”
balas ku..”ok,abang nak gi park kereta kejap.”abang haris menjawab..aku
pun terus masuk kerumah..hati ku berdebar-debar menantikan apa yang
selanjutnya akan berlaku..aku tidak risaukan jiran2 ku kerana kalau
nampak pun mereka dah tau aku begitu baik dengan kak mas dan abang haris.

sesudah park kereta,abang haris terus masuk ke rumah aku.masa tu anak
aku yang berumur 6 bulan tengah tidur..aku tidak menutup pintu rapat
kerana takut2 jugak boleh mendatangkan syak..yang ada hanya jiran sebelah
aku iaitu budak2 kolej.mereka baru pindah kesitu dalam sebulan.time2
camni dah tentu mereka pergi belajar..setelah abang haris masuk aku
pelawa nya duduk di sofa panjang..aku ingin membancuh air tapi dihalang
oleh abang haris kerana tak nak susah kan aku katanya..sesudah itu aku pun
duduk di sofa yang sama..kami hanya memndang antara satu sama lain
dengan penuh maksud yang tersendiri..aku tidak mampu merenung mata abang
haris lama2 kerana nafsu sudah tidak terkawal lagi..aku menggenggam
tangan abang haris dan membawanya ke dadaku..tersentuhnya tangan abang
haris di situ aku terus layu..abang haris lantas mencium mulut ku dengan
perlahan dan tangan nya meramas-ramas buah dada ku dengan perlahan.tiada
apa yang perlu diungkapkan lagi kerana masing2 sudah faham kehendak
masing2.sungguh enak bila bibir ku dilumati oleh mulut abang haris..aku
terus membawa tangan abang haris untuk menyelak t-shirt singkat ku supaya
tangan nya mudah meramas buah dada ku dari dalam.alangkah nikmat nya
bila tangan abang haris meramas-ramas dan menggosok-gosok sambil
menggetel puting buah dada ku..perlahan-lahan aku merebahkan badan ku ke sofa
dan mulut kami masih lagi bertaut..aku rasa tangan abang haris menjalar
semakin bawah dan terus menyingkap baju ku keatas..maka terpampanglah
dua gunung kebanggaan ku lantas abang haris menyembamkan muka dan terus
menghisap puting buah dadaku..aku sudah tidak terfikir soal keluarga
ku lagi..dalam kepala ku hanya ingin melepaskan apa yang tersimpan
selama ini..aku hanya mendesis dan menggelengkan kepala bila abang haris
menyonyot2 perlahan puting ku..tangan kiri bermain2 di buah dada kanan ku
dan tangan kanan nya perlahan-lahan menyentuh cipap ku..”arghhh!!”keluh
ku bila jari2 nya bermain2 pada alur cipap ku..dapat kurasakan air
yang begitu banyak mengalir keluar dari alur cipap ku..ku dapat rasakan
nikmat yang amat sangat bila jari nya dijolok2 kedalam cipap
ku.”mpphhhh!!!..besttt”jerit ku perlahan..setelah 2-3 minit selepas tu aku lihat
abang haris terus membuka zip seluar dan melondeh kan..aku sempat melihat
batangnya yang agak gemuk sedang mengeras..tanpa membuang masa dia
terus menindih badan ku..aku sudah tidak sabar untuk adegan
selanjutnya..aku terus menggenggam batang abang haris dan meletakkan betul2 dihadapan
alur cipap ku..tanpa banyak bicara abang haris menekan perlahan-lahan
dan sedikit demi sedikit batangnya masuk kedalam
cipapku..”emmmmppphhhh!!!”keluh ku kesedapan..dapat kurasakan batang abang haris yang agak
gemuk sedikit dari kepunyaan suami ku itu tenggelam kesemuanya dalam gua
nikmat ku..abang haris terus menyorong dan menarik perlahan-lahan
batangnya..aku mengeluh kenikmatan..kaki ku terangkat keatas dan meluaskan
kangkangan ku.walaupun batangnya agak gemuk tapi agak gemuk tapi lagi
pendek berbanding kepunyaan suami ku..kukira lebih kurang dalam lima inci
sahaja.tapi aku tak kira semua itu..

aku harus melangsaikan apa yg sedang ku nikmati sekarang..”bestttt nyer bangg”aku mengeluh.abang haris
tidak menghiraukan keluhan ku dan dia meneruskan sorong tarik dengan
penuh romantis..aku menyuruh abang haris melajukan tikaman terhadap
cipapku..”laju skett banggg..plssss..atie dah tak tahan ni..”aku menarik-narik
punggung abang haris supaya mempercepatkan dayungan..aku merasa nikmat
yang amat sangat..abang haris kelihatan melajukan dayungan tiba-tiba
dia mencabut batangnya dan terus memancutkan air hangatnya keatas perut
aku..”arggghhhhh…ihhh..ishhh”3-4 das tembakan disasarkan keatas perut
ku..”haaa??dah keluar ker bang?tanya ku terkejut..kurasakan baru 4-5
minit berlangsungnya acara sorong menyorong ni..sedangkan aku masih
belum puas..”ermmmm…dah.”jawab abang haris..sungguh kecewa kurasakan bila
ini terjadi.tapi apakan daya pasangan ku telah terlebih dahulu tewas
dalam perjuangan..ku lihat abang haris bergegas mengenakan seluar
setelah mengesat-ngesat batangnya dengan t-shirt yang ku pakai tadi.”thanks
darling..”kata abang haris sambil mengucup dahi ku.aku hanya mampu
tersenyum dalam paksa..”lain kali kita buat lagi k darling?”ujar abang haris
sebelum keluar dari pintu rumah ku.aku hanya mengangguk-angguk
lemah..setelah abang haris pergi aku menutup pintu rumah ku dan terus
mandi.dalam hati aku menyumpah-nyumpah dengan apa yang terjadi.tak berbaloi
kalau aku tertangkap dengan suami aku atau jiran-jiran aku tadi.aku rasa
dah serik untuk melakukan sex dengan abang haris lagi.”harap muka jer
hensem tapi hampeh!!”getus hati ku.

semenjak hari tu,aku hanya melayan abang haris seperti biasa
sahaja.mereka berdua masih lagi menziarahi kami sekeluarga.aku tau abang haris
seolah-olah marah pada ku diatas keengganan aku untuk melayan nafsu sex
bersama-sama nya lagi.abang haris masih lagi cuba untuk menggoda tapi
aku rasa nafsu ku dah tertutup untuk melakukannya bersama dengan abang
haris.cukuplah sekali aku melayan nafsu ku dengan nya.

Seperti yang aku cerita pada semua,rumah dikelilingi oleh beberapa
rumah jiran.dihadapan rumah ku tinggal 4 lelaki bujang terdiri daripada
budak-budak yang belajar di kolej swasta berhampiran dengan bandar tempat
tinggal kami.mereka berumur lebih kurang 19 dan 20 tahun.mereka semua
baik dengan keluarga kami dan juga jiran-jiran sebelah menyebelah.kalau
ada aktiviti kenduri atau gotong royong mereka selalu bersama-sama
menolong jika ada kelapangan.kadang-kadang aku ada jugak menghantar
kuih-muih atau lauk pauk yang berlebihan kat rumah aku untuk santapan
mereka.diantara mereka berempat aku meminati seorang budak ni.aku hanya
panggil zul jer.aku suka dengan budak ni kerana wajahnya yang agak hensem dan
tubuh badan agak tegap.memiliki mata yang amat redup.punggung yang
seksi dan otot badan yang kekar.pendek kata memang idaman setiap wanita.

zul mempunyai sebuah motosikal untuk kegunaan nya berulang alik ke
kolej.dia ni amat rajin mencuci motosikalnya.dan tanpa disedarinya aku
selalu memerhatikan nya mencuci motosikal didepan rumah nya setiap
petang.bayangkan lah dengan hanya berseluar pendek dan berbaju T nipis dan
adakala tidak memakai baju zul mencuci motosikal membuat nafsu aku
meluap-luap tatkala dia menyangkung untuk memberus bahagian bawah motor nya
itu.setiap kali aku mengintai zul dari celah-celah tingkap nafsu akan
menggila dan pada masa itu jugak aku membayangkan bagaimana lah gayanya
kalau aku dapat berasmara dengan nya.bilik zul pula betul-betul
berhadapan dengan bilik tidur aku.maka setiap hari aku akan menyaksikan
pemandangan indah tubuh badan zul semasa menukar pakaian.aku cuma mengintai
dari celah tingkap kerana dikhuatiri zul akan menyedari perbuatan ku
itu.acap kali aku dapat memerhatikan seluruh tubuh zul yang hanya bertuala
dan kadang-kadang berseluar dalam didalam bilik nya.aku ingin sekali
menikmati “senjata hikmat”zul yang sentiasa berbungkus disebalik pakaian
nya.dan aku tahu zul memang mempunyai senjata yang amat besar kerana
sering aku perhatikan bonjolan pada seluar nya semasa dia mencuci
motornya.suatu hari oleh kerana nafsu aku tidak tertahan,aku telah membeli kuih
muih untuk diberi kepada budak-budak depan rumah ku
itu.”assalamualaikum”aku memberi salam pada budak-budak dalam rumah..kulihat pintu rumah
terbuka tapi tak seorang pun menjawab.aku memberi salam sekali
lagi.”ah,penat jugak aku berdiri ni.”kata aku dalam hati.sebelah tangan aku
mendukung bayi ku yang berumur 5 bulan dan sebelah lagi memegang plastik
kuih.setelah dua kali memberi salam barulah muncul seorang dari
mereka.”walaikum salam..ooo,kak ti..napa kak”tanya zul.bagai pucuk dicita ulam
mendatang kerana memang aku berharap zul yang akan keluar dari
rumah.zul hanya bertuala ketika itu dan badan agak berpeluh-peluh cukup membuat
aku terangsang.dengan tubuh yang tegap sungguh seksi aku rasakan.”tak
der apa-apa..akak ada bawakan kuih skit untuk korang makan petang
ni..mana orang lain zul?”tanya ku.hati begitu berdebar-debar melirik sekitar
peha zul.”dorang keluar kak..saya jer kat umah ni..baru nak mandi
sebab baru balik dari gym nih..”jawab zul sambil senyum pada
ku.”ooohh!!!..sungguh manis senyuman mu zul”aku berkata dalam hati.”terimakasih la
kak..buat susah-susah jer..”jawab zul sambil menyambut kuih dari tangan
aku..tiba-tiba aku berdebar kerana tersentuh jari jemari zul ketika ku
hulurkan plastik berisi kuih itu padanya..begitu cepat rangsangan
menular ke seluruh tubuh ku.”jemputlah masuk kak”pelawa zul..”tak pe la
zul..lain kali jer”balas ku..”eiiii…comelnya baby akak ni..boleh saya
dukung?”pinta zul..”ermmm…bolehh”jawab ku..tiba-tiba sekali lagi jantung
ku berdebar kencang kerana lengan zul bergesel dengan buah dada ku
semasa dia cuba mengambil baby dari pelukan ku.aku cuba mengawal perasaan
ku walaupun nafsu ku begitu menggelodak ketika itu.kami berbual-bual
seketika tentang kehidupan zul dan kawan-kawan serumah nya.zul berumur 19
tahun,anak bongsu dalam 5 orang adik beradik.bapa nya telah meninggal
dunia dan semua perbelanjaan pelajaran di tanggung oleh abang nya yang
sulung dan tinggal di KL.zul ni jenis yang tak suka keluar bersantai
seperti kawan-kawan yang lain.lebih suka duduk rumah dan mentelaah
pelajaran.setelah beberapa minit aku pun ingin pulang kerumah kerana hari dah
petang.tak lama lagi suami ku akan balik.aku minta diri untuk pulang
dan zul sekali lagi mengucapkan terimakasih dan menghadiahkan sebuah
senyuman tanpa mengsyaki apa-apa niat ku.”ermmm…satu hari pasti zul akan
cair ditangan aku..”bisik hati kecil ku..selepas hari itu aku selalu
berangan untuk bersetubuh dengan zul.setiap ada masa terluang pasti aku
akan berbual dengan zul di depan rumah nya atau halaman rumah
ku.kadang-kadang zul hanya berseluar pendek dan bersinglet bila bersama aku.aku
selalu berdebar-debar bila aku terpandang bonjolan di celah peha
zul.setiap saat otak ku akan berputar mencari-cari jalan untuk bersama dengan
zul.

pada suatu pagi, sedang aku menyapu depan rumah aku melihat pintu
rumah zul terbuka.”aik.tak gi belajar ke budak-budak ni”getus hati
ku.tiba-tiba aku melihat kelibat seseorang dalam rumah.”eh..zul rupanya.kenapa
dia tak pergi kolej?”tanya hati ku lagi..assalamualaikum!!!jerit aku
kecil kearah rumah zul.”walaikum salam..”jawab zul sambil berjalan
kepintu rumahnya..”tak gi kolej ker”tanya ku pada zul sambil mata ku melirik
kearah seluar yang dipakai.memang jelas bonjolan ketika itu membuat
nafsu aku tidak terkawal.”tak kak..tak sihat skit..”jawab zul
perlahan..tiba-tiba akal jahat ku datang..”sian..dah makan ubat ker?kalau tak sihat
datang la makan kat rumah akak ni tengah hari karang..”aku cuba
memancing zul.”tak yah susah-susah la kak..tak per”jawab zul..aku cuba lagi
memancing mana tau termakan umpan aku.”alaaa..tak der susah
nyer..lagipun macamna zul nak bawak motor kalau tak sihat..marilah makan
karang..”ajak ku bersungguh-sungguh..”ok la kak..karang saya datang”jawab zul
lemah.”kalau boleh datang awal skit tau dalam pukul 12 yer?”balas ku pula
kerana aku tak nak anak-anak ku ada ketika itu.masa tu anak-anak ku
belum pulang dari sekolah lagi.”wahhh!!ada can la kali nih..aku mesti
masuk jarum betul-betul..kalau tak nanti menyesal”getus hati ku.

sesudah itu aku terus masuk kedalam rumah..aku terus menyiapkan
makanan tengahari.dalam otak aku dah bermacam-macam fikiran jahat sedang
merasuk.sesudah memasak aku terus mandi.selepas mandi aku terus memakai
kain batik sarung dan juga tshirt putih yang agak nipis dan berleher bulat
yang agak luas dan menampakkan bayangan coli ku yang berwarna
merah.”harap-harap zul akan terangsang bila melihat aku sebegini”kata ku dalam
hati.walaupun buah dada ku tak besar sangat tapi kemontokan nya cukup
untuk membuat sesiapa yang memandang nya terliur.kurang 15 minit jam 11
kedengaran suara orang memberi salam.”waalaikumusalam..ooo zul..masuk
lah..ingat siapa tadi”jawap ku agak gementar kerana telah dikuasai oleh
nafsu.zul memakai tshirt dan hanya berseluar pendek yang menampakkan
sedikit bonjolan pada celah pehanya.aku menjadi tidak keruan bila
terpandang pemandangan itu.kepala aku ligat memikirkan macamna nak goda
zul.”ermmmm..kita makan kat bawah jer la zul..bukan apa..ruang makan rumah
akak tak der kipas la.panas..kat depan ni sejuk skit.”aku cuba memancing
zul..”mana-mana jer kak,saya tak kisah..asalkan perut saya berisi
jer..hehe.”kata zul sambil tersengih..”dudukla zul,nanti akak ambil kan nasi
dan lauk.”kata ku..”baby akak mana?”tanya zul..”ada..tidur kat
atas”jawab ku..selepas itu aku terus menuju ke ruang tamu untuk menghidangkan
nasi dan lauk pauk..dapat aku rasakan yang mata zul melekat kearah
celah leher baju ku semasa aku menunduk untuk menghidang nasi..”hemmm..dah
hampir mengena jerat ku ini..”getus hati kecil ku.aku memang tahu celah
dada wanita tersembunyi seribu satu rahsia yang akan menggugat iman
lelaki.sebab itu aku berpakaian begitu..setelah siap aku duduk dihadapan
zul yang tengah bersila..”ohhh…”getus hatiku bila terpandang celahan
seluar pendek yang dipakai oleh zul..”makan la zul..”pelawa aku.”akak
tak makan sekali ker”tanya zul..aku hanya senyum dan
mengangguk.sebenarnya aku sudah kenyang tapi demi zul aku amik sedikit nasi dan lauk untuk
menjaga hatinya..dua tiga kali aku sengaja buat-buat tersentuh tangan
zul semasa mengambil lauk..tubuh ku sedikit menggeletar..aku perhatikan
zul sekali sekala melirik kearah dada ku..aku tahu mungkin zul pun
berperasaan seperti aku.”tambah lagi zul”pelawa ku lagi bila aku tengok
zul kurang berselera dengan masakan ku.”maafla kak..bukan tak sedap tapi
tekak saya kurang sihat”jawab zul..”oooo…tak per la zul.akak tak
kisah.tapi akak kesian kan zul.kalau camtu meh la kita duk kat atas sofa
pulak sambil minum teh.”yer la kak”jawab zul ringkas.”aku terus mengemas
hidangan tadi dan terus membancuhkan secawan teh untuk zul..sekali lagi
aku dapat rasakan renungan mata zul ke celah buah dada ku semasa aku
menuangkan air ke dalam cawan..selepas itu kami berbual-bual tentang hal
keluarga dan pelajaran zul..”akak ni cantik lagi la walaupun dah
sedikit berumur”kata zul tiba-tiba.”alaaa zul ni..mana ada..dah tua semua
dah kecut”jawab aku tersipu-sipu malu.”sakit zul tak kurang lagi
ker?kalau nak baik akak ada ubat..”aku cuba memancing zul lagi.nafsu aku dah
betul-betul tak terkawal..”tapi ubat ni lain dari yang lain.”kata ku
lagi..aku tahu apa yang ada dalam fikiran zul kerana dari gerak badan nya
memang dia ingin kan sesuatu dari ku..”jom kita ke atas?”aku bangun dan
terus memimpin tangan zul..zul seolah-olah terpukau dengan ajakan aku
dan hanya menurut sahaja.

sesampai sahaja di bilik aku,aku terus memeluk zul dengan agak
kuat..zul seolah-olah bingung tapi membalas pelukan ku.aku menggosok-gosok
belakang zul dam berusaha membuka tshirt yang dipakainya.zul hanya
membiarkan sahaja perbuatan ku itu kerana aku rasa zul langsung tak
berpengalaman dalam soal sex.setelah baju zul ku campakkan ke lantai,mulut ku
tercari-cari bibir zul untuk ku tautkan.”ermmmmphhhhhhhhhhh!!!”kami
berciuman bila mulut ku berjumpa dengan sasaran.gigi kami kerap berlaga
kerana zul sememangnya tak pernah bercium dengan mana-mana perempuan agak
ku.aku mengambil tangan zul dan meletakkan kebelakang ku dan ku suruh zul
menggosok-gosok dengan perlahan-lahan.kami masih berciuman sambil
berdiri.aku sungguh bernafsu ketika itu.dapat kurasakan batang zul semakin
mengeras kerana bonjolan semakin membesar dan mengena pada perut
ku.tanpa segan silu aku meraba-raba batang kemaluan zul dari balik seluar
pendek yang dipakainya.”ohhh kak..!”zul bersuara..”napa zulll?”tanya ku
manja..”besttt!!”jawab zul berbisik.”Tak pernah macam ni ker zul?”aku
berbisik pada zul..”First time kak…ermmmmphhh!!”ujar zul sambil menahan
nikmat.aku terus meramas-ramas batang zul dengan
perlahan-lahan.perlahan-lahan ku turunkan kepala ku bawah dan mencium-cium disekitar dada zul
yang bidang.bentuk badan zul amat seksi membuat aku tidak dapat
menahan nafsu ku.ketika ini aku sudah tidak ingat lagi siapa diriku.aku
betul-betul sudah lupa yang aku sudah bersuami dan mempunyai anak.apa yang
aku mau hanya lah menyelesaikan tuntutan nafsu ku sahaja.

setelah 5 minit aku menolak zul keatas katil ku dengan kedudukan
terlentang.aku terus mencium-cium dada dan puting tetek zul.zul hanya
memejamkan mata menahan nikmat.mulutku bergerak perlahan-lahan kebawah sambil
tangan ku berusaha menanggalkan seluar pendek zul dan seluar dalam
sekali.maka terpacaklah keris pusaka yang masih belum pernah terusik dan
dipegang oleh mana-mana wirawati sebelum ini.”hishhhh…besar jugak
batang budak nih”getus hatiku bila terpandang keris hikmat zul..aku menjadi
tidak sabar dan terus memegang batang zul yang sedang keras
itu..kukira saiznya dalam dekat-dekat 6 inci dan sederhana besar tapi kerana
ketegangan batang itu membuat aku teruja.dengan sepantas kilat aku
menjilat-jilat kepala cendawan zul dan terus mengulum nya dengan
mulutku.”ahhhhhh…akakkkk!!”jerit zul perlahan..aku hanya tersenyum melihat telatah
zul yang tak pernah mengalami benda-benda begini. aku menyedut-nyedut
dua biji telur zul dan mengulum batang zul dengan lahap dek kerana nafsu
ku yang tak tertahan.ku lihat tubuh zul menggelingjang dan kepala nya
menggeleng ke kiri dan ke kanan menahan kesedapan.

setelah agak lama mengulum batang zul, aku bingkas bangun dan
menanggalkan baju serta kain batik yang ku pakai.tanpa membuang masa aku terus
duduk dia atas zul sambil tangan kanan ku memegang batang zul dan
menghalakan kearah lubang cipap ku yang sudah basah.zul hanya mendiamkan
diri sambil memejamkan mata.setelah meletakkan kepala cendawan zul
betul-betul didepan pintu rahim ku,perlahan-lahan aku merendah kan tubuh
ku.”umppppppphhhhhh!!!!arggghssssshhhhh!!!sssstttttt!!!”aku mengerang
perlahan bila terasa lubang hikmat ku dipenuhi dengan batang
zul..”ermmmmm…best la kak”ujar zul sambil tersenyum sedikit..aku hanya
mengangguk-angguk perlahan kerama tengah menikmati permainan yang amat nikmat.aku
mengayak-ayak punggung ku kekiri dan kekanan sebaik sahaja batang zul
memenuhi semua ruang dalam lubang nikmat
ku.”ermmmmmmmmm…..sedapppppppp…argggghhh!!”getus ku perlahan..tangan ku menekan dada zul sambil aku
menurun dan menaikkan badan ku diatas badan zul.zul masih memejamkan
matanya menahan nikmat..”sedap zul?”tanya ku manja…”yer kak…memang
sedap”jawab zul perlahan..aku mengambil tangan zul untuk diletakkan didada
ku..tanpa di ajar zul mengelus-ngelus perlahan dan meramas-ramas
kedua-dua bukit ku.aku amat terangsang bilamana zul menggentel-gentel puting
tetek ku.aku masih lagi berada diatas badan zul dan tiba-tiba aku rasa
hampir klimaks dan aku memperkuatkan ayakan punggung
ku..”ohhhhhh…ahhhhhhhhhh…..uhhhhhh..ahhhhhhhh….zulllllll!!!!”aku
menjerit..”mpppphhhh!!!!..akakkkk…bestttt..!!!”aku terus menghentak-hentak punggung ku
dan…”arggghhhhhhhhhhh……”aku terus memeluk tubuh zul dan mencium
mulut zul sekuat hatiku..aku klimaks untuk kali pertama..aku tidak
bergerak untuk seketika dan perlahan-lahan aku turun dari badan zul dan
terus berbaring disebelahnya. tanpa disuruh zul seolah-olah faham terus
datang keatas ku..ku kangkangkan sedikit kaki ku kerana ku lihat zul
sudah bersedia untuk memasukkan batang nya kedalam cipap ku..aku memegang
batang zul dan memandu nya kearah lubang nikmat ku.tangan zul menongkat
di tepi badan aku dan setelah kepala cendawan betul-betul dihadapan
cipapku dengan perlahan dia menolaknya masuk sedikit demi
sedikit..kedua-dua tangan ku memegang punggung zul yang pejal dan membantu menarik nya
kedalam..”arshhhhhhh…erhhmmmmmm….ohhhhhhhhh…istttt!!!”gumam
aku.zul seolah-olah sudah boleh menerima pelajaran yang diajar oleh aku hari
ini.dia menyorong dan menarik batang nya perlahan-lahan keluar masuk
kedalam alur cipap ku yang sudah banjir itu.aku menjadi tidak keruan
bila merasakan betapa lazatnya batang zul keluar dan masuk dalam cipap
ku.”ohhhhhhhhhhhh….zullll!!!bestnyerrrrr”aku menjerit
halus.”ahh..uhh..erghh!!”kedengaran dengus nafas zul agak kuat..sekali sekala zul
memperlahan kan sorong tarik untuk memberi ruang bagiku bernafas.agak senak
juga bila sekali sekala zul menghentak dalam-dalam batang nya lalu hujung
kepala terkena batu meriyan dalam lubang nikmat ku.peluh zul menitis
satu persatu keatas badan ku seperti ahli sukan lumba lari sedang
berlari.aku mencakar belakang zul bilamana zul mengayak-ayak kan punggung nya
dek kerana kesedapan yang tidak terhingga..”akak..zul dah rasa lain
macam laaa”kata zul perlahan…”aku hanya tersenyum kerana faham zul akan
memuntahkan mani nya sekejap lagi..aku tak kisah walaupun hanya
bertahan belasan minit sahaja tapi tujahan batang zul membuat aku betul-betul
puas.”laju lagi zul…lajuuuuu…akak pun dan tak tahan sangat
ni..”ujar ku serius.”ermmmmmpshhhhhh….ah..ohhh..ahhh..erghhh!!!”zul
mendengus agak kuat..makin lama makin laju acara sorong tarik.aku pun sudah
tidak tertahan lagi.bila-bila masa aku boleh memuntahkan cairan
hangatku.”lagi zul..lagiiii”pinta ku..zul melajukan dayungan
dan………”ohhhhhhhh!!!!arggggghhhhh!!”jerit zul sambil melepaskan berdas-das tembakan
kedalam rahim ku..”arghhhhh…eiiiihhhhhhhh…emmmpshhhhhhh!!!!”aku turut
menjerit halus..aku terus merapatkan kaki ku kepinggang zul dan
menarik nya rapat-rapat kebadan ku..mulut kami tak henti-henti berciuman
semasa kami sama-sama klimaks.sungguh enak rasanya bila cairan hangat dari
batang zul memasuki ruang nikmat ku.zul terus merebahkan badan nya
keatas ku buat seketika.aku tidak menyesal zul melepaskan maninya kedalam
rahim ku kerana itu yang aku mahu kan dari zul.selepas itu zul berbaring
sekejap di sebelah ku.

“sedap nya kak..tak pernah saya rasa seperti ini dalam hidup
saya..”zul meluahkan apa yang terbuku dihatinya.”terimakasih zul kerana sudi
melepaskan kesepian kakak selama ini..lain kali kita buat lagi yer”jawab
ku perlahan.kami berciuman buat kali terakhir untuk hari itu dan sesudah
berpakaian kami turun ke bawah bersama-sama kerana sebentar lagi
anak-anak ku akan pulang dari sekolah..dan sudah pastinya selepas ini kami
akan mengulangi lagi kenangan manis ini.aku tidak akan menyesal dia atas
kecurangan ku ini kerana pada ku ini hanya la untuk keseronokan
semata-mata.