Farah Baru Nak Belajar

Aku masih berlajar dekat sebuah ipta di johor,sewaktu tahun 01.kini aku telah pun pulang ke kl,semasa aku di johor sudah banyak maksiat yang aku lakukan,dan sudah 6 dara telah aku rasa nitmatnya.termasuk bersetubuh dengan kawan aku,punya kakak dan anak cikgu ...jiran aku .

ok aku nak cerita pangalaman aku ,dengan Farah anak cikgu jiran aku. Farah ni cantik orang nya tinggi 38,26,36.dah la putih melepak bila malu terus muka dia merah ...tu yang best... pemalu,api baru darjah enam..aku ni ajar dia sains dengan matematik,emak dia ni sibuk sentiasa balik malam,dan ayah dia kahwin empat.jarang sekali aku lihat ayah dia balik ke rumah farah..aku ni abang angkat dia .
seperti biasa farah datang kat umah aku untuk menanyakan soalan ,tiba -tiba aku terlihat lembah tek farah yang besar tu hari ni tak bercoli....nampak puting ...dalam hati aku kata aku mesti dapat dara farah .....hari ni jugak.farah menbuat latihan yang diberi ....sambil tu aku melihat seluruh tubuh farah yang solit lagi bergetah tu .....aku sudah sebulan tak melencap air berahi sudah penuh otok ni...setelah tamat latihan yang aku beri aku tanya farah kenape tak pakai coli ....

"farah rimas la pakai coli sakit" aku membalas kat mane yang sakit mari abang tengok?????????

(farah kata)"tak boleh ,kalau nak tengok mesti ajar cium??
(farah kata)"boleh tak ??
(aku)"boleh je xde masalah. senang je tu."
(farah kata)"ajar cara mak gan ayah main tindih kat farah??"
(aku)"abang akan ajar farah semuanye ....tapi syaratnye farah tak boleh bagi tahu kat sesiapa pun termasuk mama dan babah.."
(farah kata)"setuju bang"
(aku)"lagi satu nak bagi tau. Kalo main tindih2 boleh, tapi ada sakit sikit macam di gigit semut."
(farah kata)"okey...boleh je setakat semut..."
(aku) jom kita pergi bilik abang"

sambil berjalan aku manceritakan yang ni juga suatu projek sains yang di panggil beromen......

(aku)"ok,farah mai duduk kat atas reba abang ..........."

kami pun bercium bermain lidah ternyata farah masih baru ... aku memain kan peranan aku sebagai lelaki farah lemas kepada aku puas aku mengomol leher farah dan tiba dekat tek farah ,aku menyuruh farah bergerak untuk memudahkan aku membawak keluar baju nye ......aku nampak tek yang baru naik bergitu indah nya puting tek farah ,merah pudar lazat jamuah aku hari ni ......setelah puas aku ...melondehkan seluar farah ,kelihatan pussy farah bergitu tembam dan alur burit nya nampak dengan jelas sekali...seluar kecil nya berwarna biru air dilimpahhi air marzi farah ....

setelah menarik keluar seluar kecil terlihat burit tembam dengam bulu sikit ditambah pula dengan keputihan serta gebu nya ,burit farah menjadi idamam para suami....tertapi sayang dara dia milik aku ....aku pun jilat sampai puas .....main kat kelentik dah aku melihat kelihatan jelas dara farah yang merah itu.....cubalah bayangkan burit farah aku letak tangan nak main kelentik kat burit dia .......puki dia merah........tu yang best....lepas tu aku suruh dia hisap konek aku ....mula2 dia malu tak mahu ...aku kata rasa dia pun mula berlajar hisap ......aaaaahhhhhhhh....rasa memang puas ...lapas tu aku kata baring aku angkat kaki dia bubuh kat bahu aku dua2 belah aku tekan masuk kepala dia dah keluar air mata ......

aku tekan sampai habis dia punya keriau sakit aku kate sabar sikit lagi ....aku cium mulut dia ......aku duk bergerak macam kereta api naik bukit .....dah kurang dia keriau lepas 3 minit pecah dara farah setelah aku lihat darah dekat konek aku,serta lender ....sah pecah dara  punya la best ....ketat gitu.....selepas kami main hampir aku pun kak la pancut ...aku pun cabut dari cipap dia sua dekat mulut dia .......dia hisap mani aku ............dia kata sedap air mani aku....selepas tu dia pergi tandas pergi buang kotoran .....

aku tanye dia sakit ke .....farah jawab tak cuma mula saje sakit tapi farah rasa sama abang rasa....... tadi farah buang air kecil tak rasa sakit sangat .......abang farah nak main lagi  konek aku ni panjang 7 inci setenggah sampai kerongkong farah la.........lagi sekali kami teruskan beromen kat bilik ...air.

Hubungan kami terus erat tanpa diketahui ibu bapa farah mahupun kawan2 farah........janji aku dapat cipap free yang ada dara ...aku main sampai la puas selama 4 tahun sampai farah ting.3.....sekarang farah telah berkawah gan pakwe dia ....dan aku biarkan sebab aku dah bapat awek baru kawak farah .....lagi sempoi...