Kawan Kakak Ipar Aku

Aku berasal dari kota metropolitan yang penuh dengan gejala sosial iaitu KUALA LUMPUR.Usiaku baru 19thn.Kejadian ini pulak berlaku pada tahun yang lepas. Di Kuala Lumpur aku menetap bersama abangku yang sudah berkahwin.Kedua orang tuaku menetap di kampung.Abangku pula berkerja sebagai DJ disebuah kelab malam.Jadi diwaktu malam hanya aku dan kakak iparku yang berada dirumah. Kakak iparku pula jenis yang mempunyai ramai kawan.Kawan2nya semuanya mempunyai wajah yang menarik disamping mempunyai potongan badan yang mengiurkan.Yang paling aku minat diantara kawan2 kakak iparku ialah TRACY.Tracy nie bukan beragama ISLAM dia berketurunan china thailand.Tracy nie telah berkahwin dengan orang malaysia lalu menetap di Kepong.Sudah lama aku perhatikan Tracy nie.Setiap kali dia datang kerumah ku pasti aku melekat kat rumah.Bukan sebap aper...cuma aku nak tengok muka dia yang cantik berseri macam puteri bunian dengan potongan badan dia yang menarik tuh. Pada satu petang tuh...kawan kakak aku tuh datang lagi kat rumah aku.Saper lagi si TRACY tuh laa.Bila dia sampai jer kat rumah aku,aku nak keluar pun dah tak jadi.Dia punya dressing jangan cakap laa...meleleh aku tengok..kalau laki maner yang tengok tak meleleh..SAH laa laki tu mandul tak pun takder nafsu ngan pompuan atau ringkasnya GAY.Sampai jer dia kat rumah aku,dia terus duduk kat sofa diruangtamu rumah aku berhadapan ngan aku.Sementara kakak ipar aku lak sibuk kat dapur buat air.Masa dia duduk kat depan aku..dia nak silang kan kaki..aku aper lagi ambik kesempatan laa..biasa argh orang kalau pakai skirt kalau nak silang kaki mesti boleh nampak punya.Aku pun pandang laa tepat kat celah kelankang dia masa dia silangkan kaki...aku nampak dia memakai underwear warna hitam.(warna hitam...buat abang geram).Masa aku pandang underwear dia aku rasa dia perasan sebab cepat2 dia letakkan tangan kat celah kelengkang dia. Lepas tuh datang pulak kakak

ipar aku sambil bawak 3 gelas air.Bila kakak ipar aku sampai jer terus TRACY tuh borak ngan kakak ipar aku.Aku pulak aper lagi buat2 tengok tv. Tepat pukul 8malam kakak ipar aku cakap dia nak keluar nak beli barang.Tracy kawan kakak ipar aku tak ikut.Dia kata nak tunggu kakak ipar aku kat rumah jer.Lepas jer kakak aku keluar rumah aku pergi mandi.Selesai jer mandi aku keluar.Bila keluar jer tadi toilet aku tengok Tracy pandang aku jer.Masa tu aku hanya pakai tuala.Bila aku nak masuk jer kat dalam bilik aku Tracy tahan.Dia terus jer memegang batang aku.Batang aku yang mengendur tiba2 tegang.Tracy mengusap-usap batang aku..aku rasa serba salah...sambil tu Tracy rapatkan bibir dia kat aku sambil berkata "I tau aper yang you pandang masa i duduk tadi"...aku rasa tergamam.Camner dia boleh nampak lak.Lama jugak dia usap batang aku.Aku dalam ahati aper lagi memang ini yang aku tunggu selama nie..(rezeki..)aku pun memberi respon.Lastas aku rapatkan bibir aku ke bibir Tracy yang merah menyala tuh.Aku sedut kuat2...makin kuat aku sedut makin kuat dia sedut.Sambil tuh tangan aku pun merayap macam sotong dalam air..semua tempat aku jelajah.Aku raba buah dada dia yang montok dan pejal.Kemudian putingnya aku gentel bagaikan guli.Aku dapat dengar suara dia mengerang manja...ah.ahh...ahhhh..Aku terus tarik Tracy masuk bilik aku.Kat dalam bilik aku tubuh aku dah tak mempunyai seutas benang pun..tuala yang aku pakai tadi dah pun terlondeh masa aku masuk bilik..Tracy memandang kearah batang aku.Tanpa membuang masa Tracy pun terus mencangkung lalu memasukkan batangku kedalam mulut.AHHH...AHHH...terasa nikmatnya bila Tracy menyedut batang ku sekuat-kuat..Pada masa tuh aku perlahan-lahan bukan baju yang dipakai Tracy.Wow..dia memakai bra warna hitam...ini yang buat nafsu aku semakin melonjak-lonjak.Tak payah aku bukak Tracy sendiri pulak yang bukak bra dia.Lepas tuh aku apa lagi....aku menggomol laa 2 bukit yang montok tu..putingnya aku gigit2 manja...uuuuu...ahhhhh..ngerang Tracy..perlahan-lahan a

ku bukak pulak skirt dan underwear yang dipakai Tracy...WOW..!!!very nice..sehelai bulu pun takder kat pantat Tracy...bersih..putih..Aku rasa dia nie jenis yang jaga pantat..aku aper lagi..terus aku rapatkan muka aku kat pantat dia pulak..aku hulur lidah aku kat pantat Tracy...biji kelentit dia pulak aku gentel2..AHHHHH...AHHH..UUUU...Tracy mengerang lagie..aku dah tak dapat nak tahan lagi dah... Terus aku masukkan batang aku kat dalam pantat Tracy..perlahan-lahan aku hayunkan...lepas tuh aku menyuruh pulak Tracy menonggeng..aku masukkan batang aku dan menghayun dekat laju..AHHHHH...ahhhh..UUUUU.....Gamat suasana bilik aku dengan suara ngerang aku dengan Tracy....lepas jemu dengan skill yang aku buat tadi...aku cuba pulak masukkan batang aku kat bontot Tracy..pada mulanya dia tak bagi..lepas puas aku pujuk akhirnya Tracy mengalah...pada mulanya susah jugak aku nak masukkan batang aku kat lubang bontot..lama kelamaan dah ok...aku terus menghayun...AHHHH..AHHHH....aku dapat rasakan air aku dah nak keluar...cepat2 aku keluarkan batang aku dan terus ke muka Tracy...Tracy pun menghisap batang aku yang penuh dengan lendir2 air pantat...CUPP....CUPPPP....dengan laju air mani aku keluar..semuanya aku pancut kat dalam mulut Tracy..Tracy pulak dengan selamber jer telan air mani aku...ERMMMM...aku puasss... Lepas jer main aku berehat kat katil 10 minit..lepas tuh baru lah aku pakai baju....begitu jugak ngan Tracy...Letih jugak aku main ngan orang bukan melayu nie....Lepas tuh aku ngan Tracy keluar dari bilik...aku ngan Tracy sama2 pergi ruang tamu tengok TV...30 minit lepas tuh jer kakak ipar aku pun balik.Sampai jer kakak ipar aku kat rumah..Tracy kata dia dah nak balik...semasa dia nak balik sempat jugak dia tersenyum kat aku..